Tot el nou en decoració per aquest 2021

Encara que hàgim deixat enrere un any complicat i marcat per la pandèmia del coronavirus, el nou any porta una evolució decorativa, que en part, continua amb moltes de les tendències de l’any passat, però que vénen a millorar la versatilitat dels espais per poder seguir gaudint de les nostres llars. A Finques Ollé, fem un repàs a tot el nou en decoració per aquest 2021.

Pel que fa a les tendències se segueix apostant pel minimalisme que es troba tant en l’estil japonès, amb l’esperit zen que transmet pau i harmonia, al costat l’estil escandinau, amb els seus ambients clars i acollidors, tots dos funcionen per separat o junts donant lloc al Japandi. A aquests dos estils, se li uneix l’estil industrial creant espais diàfans, eclèctics i atemporals.

A més els ambients es mouen més versàtils, ara el menjador o la cuina poden convertir-se també en un lloc de treball per això els mobles també han d’ajudar a millorar aquesta mobilitat, amb taules auxiliars fàcils de moure i que es puguin adaptar a totes les activitats.

Els colors, per tant, tendeixen a ser neutres entre els quals s’inclouen el beix i el gris, però per als més atrevits es porten els tons blaus, en totes les seves variants, i el verd oliva.

Tot el natural ha arribat per quedar-se, per això les cases s’omplen de materials naturals, com fustes, bambú, pedres de tota mena, metalls, etc., i això també es trasllada als teixits, on trobem el lli, el cotó i les llanes per donar calidesa a l’espai.

I en aquesta recerca de la naturalesa tenen un paper fonamental les plantes, que ajuden a crear ambients i netegen l’aire de les nostres llars.

Un altre dels aspectes fonamentals i en tendència per al 2021 serà facilitar-nos les tasques de la llar i del dia a dia a través de la domòtica, podent controlar més electrodomèstics, la llum i la temperatura, a través de les diferents aplicacions mòbils per aconseguir cases intel·ligents i molt més còmodes.

¿Quieres escribirnos?

Puede que te gusten estos también